Våga vägra supa

……………eller?!?! :O

Jag vet inte om det har med vädret att göra eller så är det bara något fel på mig men jag är så sjukt sugen på att dra ut och festa like there’s no tomorrow tonight. Tur för mig att jag har bra karaktär och tänker avstå trots att typ alla jag känner ska ut plus att det lär vara världens drag ute. Näe, agendan för ikväll är en nerbäddat Piglet lagom tills Criminal Minds börjar ikväll om det nu är det sista jag gör.

Wouldn’t wanna wake up with this hangover! LOL

2 responses to “Våga vägra supa

Leave a Reply

