No matter what, you’ll never see me cry

Vad händer när den enda personen i hela världen man verkligen bryr sig om, den enda man vill ha, som man skulle göra precis allt för, inte vill ha en? Jag vet inte hur det kommer sig att jag älskar dig, jag vet inte ens när det hände, eller varför
men jag gör ju det.

Jag har så svårt att släppa dig, fast jag vet att jag borde. Jag måste. Jag trodde att jag hade gjort det. Men sen så träffar jag dig och så säger du något, gör något som gör att jag faller ännu hårdare. Det känns som så hårt jag än kämpar för att komma ifrån dig så kommer jag aldrig göra det. Och det värsta är att jag vet själv att det inte är så. Jag vet att detta – precis som allt annat jobbigt som jag tagit mig igenom i mitt liv – kommer att gå över.

Men idag känns det inte så
Idag är en sån dag
En dag som jag helst vill glömma bort

En dag då jag tror på allvar att jag hade mått bättre om jag bara låg kvar i sängen hela dagen för ingen skulle sakna mig ändå.

Men jag kan inte, jag ska inte. För jag är starkare än så, jag är bättre än så och jag behöver inte dig. Jag är värd så mycket mer, det vet jag och det vet du också. Det betyder inte att jag inte älskar dig längre. Det gör jag fortfarande och jag vet inte hur lång tid det kommer ta innan jag kommer över dig eller OM jag ens kommer göra det. Den enda skillnaden är att jag inte kommer låta det styra mitt liv längre. Nej, tacka vet jag så tar JAG kontroll av mitt liv nu.


Watch me now while I write my own destiny.

Leave a Reply

